24/2/11

Τσικνοπέμπτες και γαμήσια

Ήρθε επιτέλους η Τσικνοπέμπτη.
Θα πάρω το βράδυ τον καινούργιο μου γκόμενο, και θα πάμε σε ταβέρνα να τσικνιστούμε.



Έχω πρόβλημα όμως.
Πώς θα ξεσκίσω μπροστά του τη μπριζόλα;
Πώς θα ρουφήξω το κόκαλο από το παϊδάκι;
Τι αντίδραση θα έχει το λιπ-γκλος μου με το λίπος;
Πώς θα καθαρίσω το μαρούλι και τις καμένες σάρκες από τα δόντια μου μετά;
Να σηκωθώ να πάω στον καθρέφτη της τουαλέτας δεν παίζει, με τόσο κόσμο βλέφαρο δεν πεταρίζεις, όχι να σηκωθείς απ΄το τραπέζι.

Παρακάλα δηλαδή μη σου κάτσει κόκαλο και καλέσουν ασθενοφόρο.
Δεν έρχεται। Τα τινάζεις στη θέση σου και σε σηκώνουν τα γκαρσόνια αργά τη νύχτα με τα τραπεζομάντιλα.

Χέστα αυτά όμως, ο γκόμενος με απασχολεί περισσότερο.
Πώς θα πάω σπίτι του μετά να μου τον κάτσει;
Θα βρωμάω τσίκνα, λίγδα και ιδρωτίλα από τον διπλανό τσικνοπεμπτόμενο που πιστεύει 1) ότι ο άνθρωπος δεν έχει πάει ακόμη στο φεγγάρι και 2) δεν έχουν ανακαλυφθεί ακόμη τα αποσμητικά.

Άρα, πριν με γαμήσει ο γκόμενος, πρέπει να κάνω μπάνιο.
Οπότε, θα πάρω μαζί μου σφουγγάρι, αφρόλουτρο, σαμπουάν και γαλάκτωμα.
Και βρακί καθαρό.
Θα΄χει ζεστό νερό ο μαλάκας;

Επίσης, αυτός θα κάνει μπάνιο, ή θα με γαμήσει με τη χοληστερίνη στον πούτσο;
Μερικοί άντρες είναι στόκοι.
Δεν καταλαβαίνουν από αυτά.
Μπορεί να δουλεύει στο Υγειονομικό ο άλλος, και να αλλάζει σώβρακο δυο φορές τη βδομάδα.

Καλά, όχι ότι κάποιες γκόμενες πάνε πίσω.
Οι γκόμενες έχουν άλλο κόλλημα.
Δεν λούζονται.
Επειδή θέλουν το μαλλί φτιαγμένο, το λούζουν κάθε Σάββατο.
Πλένουν το μουνί τους, το σώμα τους γενικά, ξυρίζουν πόδια, μασχάλες, αλλά το μαλλί απείραχτο.
Τη βλέπεις παρφουμαρισμένη, ντυμένη γκραν, η βλεφαρίδα κάγκελο, αλλά στο κεφάλι έχει βάλει ενοικιαστήριο για κατσαρίδες.

Μωρή μαλάκω, όταν λέμε πλένομαι, εννοούμε ολόκληρη.
Γάμα το το μαλλί, μην το φτιάχνεις άμα βαριέσαι.
Άσε που είναι καλύτερο free απ΄ότι στυλιζαρισμένο.
Φτιαγμένα τα μαλλιά, χαλασμένα τα μυαλά, τσεκαρισμένο.
Λούστα κι άστα λέμε.
Ξέρεις πόσες προτάσεις γάμου έχω δεχτεί επειδή είμαι πάντα φρεσκολουσμένη;

Και άντε πες, κάνει μπάνιο και ο γκόμενος σήμερα.
Θα πηδάει καλά;
Η μόνη μου αναστολή στο να μην παίρνομαι με όποιον γκόμενο γουστάρω, είναι αυτό.
Θα γαμάει καλά;
Γιατί άμα το γαμήσι βγει μαλακία, ώχου δεν μπορώ, με πιάνει κατάθλιψη.

Ένα ωραίο πράγμα μας έδωσε ο Θεός και αυτό δεν ξέρουμε να το κάνουμε.
Πήγαινε ρε καημένε σε καμιά σχολή να μάθεις.
Ρώτα τους φίλους σου, τις γκόμενες σου, άνοιξε κάνα βιβλίο.

Το μουνί δεν είναι λεωφορείο να ανεβαίνει όποιος θέλει.
Το μουνί είναι σκάφος αναψυχής για ακριβούς πελάτες.

Μ΄αυτά και μ΄αυτά, περνάει η ζωή χωρίς να το καταλάβεις.
Χριστούγεννα, Τσικνοπέμπτη, Πάσχα, θάνατος.
Όλα σταθερά, εκτός από το καλό γαμήσι.

Γιατί υπάρχουν και γκόμενες που δεν ξέρουν να γαμηθούν.
Η φύση δεν αδικεί κανένα φύλο.
Μαλακίζεται και με τα δυο.

Κάθεται η βλαμμένη στο κρεβάτι με ανοιχτά τα πόδια, και νομίζει ότι είναι μια γυναίκα που αυτή τη στιγμή κάνει σεξ, δηλαδή, ζει κανονικά σαν άνθρωπος, χαίρεται τη ζωή της, αρέσει, και κάνει έναν άντρα ευτυχισμένο.
Ούτε που της περνάει από το μυαλό ότι ο τύπος από πάνω, θα προτιμούσε να είναι για σκι, ή να αλλάζει τακάκια στο αυτοκίνητο του, ή στης μάνας του, να τρώει κεφτέδες με πατάτες.
Κι αναρωτιέται η γκόμενα μετά, γιατί δεν την ξαναπήρε τηλέφωνο.
Τι να σε πάρει μωρή, επειδή δεν πληρώνεσαι;

Φαντάσου τώρα να είναι Τσικνοπέμπτη, να έχεις άλουστο το μαλλί, να του βρωμάει κοψιδίλα, και να γαμιέσαι σαν να κάνεις ηλιοθεραπεία.
Λυπήσου τον κορίτσι μου.
Εμένα να ακούς.
Δεν αρκεί να ανοίγουμε τα πόδια.
'Ασε που υπάρχουν στάσεις στις οποίες με κλειστά τα πόδια τον νιώθεις καλύτερα.

Και λίγη δίαιτα.
Λίγη δίαιτα δεν βλάπτει.
Σκέψου να κάνετε πισωκολλητό και να νομίζει ότι γαμεί την Πάρνηθα.

Και οι άντρες.
Δίαιτα παιδιά.
Όχι κόκαλο, αλλά μη μας γαμάει και μπουφές.

Στο θέμα μου όμως.
Τι να κάνω;
Μήπως να ακυρώσω το ραντεβού και να βγω με έναν γκόμενο που είναι φυτοφάγος;
Καλό παιδί, αλλά πηδάει ξεψυχισμένα.
Με σκέτα χόρτα το μωρό μου, πού να βρει τη δύναμη;

Ναι, αλλά θα γλιτώσω την τσίκνα, το δεύτερο μπάνιο, τα τζάτζαλα που θα κουβαλάω.
Θα πάμε σε κάνα μπαράκι, θα πιω ουίσκι εγώ, ρακόμελο αυτός, θα μου δείξει στο κινητό τις φωτογραφίες από το καινούργιο του ποδήλατο, θα μου βάλει κωλόχερο που καπνίζω, θα περάσει η βραδιά.
Και δεν βαριέσαι;
Ας με γαμήσει σαν τον Μπαγκς Μπάνυ.

Άλλωστε, η ζωή δεν είναι μόνο Τσικνοπέμπτες και γαμήσια.
Είναι και Τσικνοπέμπτες και γαμήσια.

http://itsaousa.blogspot.com/

Ιστορίες για την γηραιά αρχόντισσα Καλλιθέα

Καλλιθέα είναι πολυπληθές νότιο προάστιο των Αθηνών και δήμος του Νοτίου Τομέα Αθηνών της Περιφέρειας Αττικής. Διαθέτει μόνιμο πληθυσμό 100....